BE YOURSELF
ABOUT ME ENTRY TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
Winter Trip : Prologue
Saturday, January 26, 2013 • 9:48 AM • 0 convicts
Assalamualaikum.

Have you Had Your Shake Today?



Ni entry kedua for today, entry first tadi pasal birthday ummi aight? This time nak tulis sikit pasal winter trip yang kitorang bertiga akan pergi ( Me, Daena and Diba ). Tomorrow dah gerak ke Cairo guna train, then 28hb dah ke Sinai-Dahab-Taba-Sharm El Sheikh.

Saja nak tulis sikit sikit persiapan kitorang, sikit je, myra janji tak tulis banyak banyak muehehe. Tadi dah ke Sidi Ghabir, beli tiket train. Time pergi tu ada lah nampak Muzaharah *riot*. Cuak dah nak gerak, but Egyptian kata okay je, tak teruk sangat kat situ, so kitorang pun okay juga lah hahaha.


19LE : 2nd class. Kalau 1st class 35LE but there's no big different between those two, so baik beli ni je :)


Hand carry untuk letak semua makanan kitorang bertiga :D Belum habis isi lagi tu.


Magnificient 6 : Akan ku bawa korang sekali ikut trip ni hihi.


Myra and Daena gabung beg :)


Err, I dunno why I letak this picture, but ni seluar and baju long john yang akan dipakai time hiking :)

That's all, stay tune for the next journey! Wallahualam.

P/S : Pray for us and Happy Spectacular for Herbalifers :)





PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , I from EXO planet . My UFO was break down , my age 11200 years old, I have 12 aliens . My birth date 12/12/2090 . I just want to say : Behave with me because I have 2 pair screw driver as my hand . Feel delightful to stay here.

BLUE;





OTHERS;


>> I've got new cell
date : NOW
at:10 am


>> prisoners jail breaking
date : 12/12/12
at: 12pm


>> new cellie arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • Africano Park.
  • Santubong : My precious moment with you guys.