BE YOURSELF
ABOUT ME ENTRY TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
Africano Park.
Tuesday, January 22, 2013 • 4:28 AM • 0 convicts
Assalamualaikum.

Have You Had Your Shake Today?



Yeahh, now dah officially 1 week winter break berlalu and I'm laying down on my bed doing nothing, I love it! No assignments, no carving, no lectures and no problem :D Who doesn't like it haaa? And 18hb 1 haritu Faculty kitorang ada buat trip ke Africano Park, or bak kata nenek belah mak cik punya anak jiran sebelah rumah kata, Zoo. Ayifmae suka betullah kalau datang sini haha.

Kitorang kena kumpul pukul 8.15am, punyalah myra dengan housemates ( Diba and Raihan ) sampai awal, tengok tengok takde orang, ingatkan diorang dah gerak, rupa rupanya sorang pun belum sampai lagi -_____-'' At the end gerak pukul 9.30am plus plus. Duration dari Fac kitorang nak ke Africano tu adalah dalam 1 and half hour :)















Dr Hytham and US :D








Meet Syaifaa, Daliaa *Egyptian* and Batrisya ( from left )











Diba and Raihan! 


Sampai sampai je tengok monyet hahaha.


























I'm not an ugly duckling, but I'm the real duck muehehehe.














You guys might not see clearly, but I'm hyena hikhik :3





Raihan, Dr Hytham and Aini Qistina.


Cece confirm suka this little pony here hahaha :D





Leapord :D

















Llama, me and a kid :D








Kangaroo :)

We do have a lots of fun together :D Yang best nya bila trip ni FREE hahaha. Makan minum pengangkutan semua free. Anyone yang berminat nak pergi, boleh lah, tapi kalau nak pergi sendiri sendiri, fikir empatratustigapuluh kali lah ye, takut korang bosan pula hahaha. That's all, wallahualam.




P/S : Can't wait to go to Sinai-Taba-Dahab-Sharm El Sheikh on 28th Jan :D




PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , I from EXO planet . My UFO was break down , my age 11200 years old, I have 12 aliens . My birth date 12/12/2090 . I just want to say : Behave with me because I have 2 pair screw driver as my hand . Feel delightful to stay here.

BLUE;





OTHERS;


>> I've got new cell
date : NOW
at:10 am


>> prisoners jail breaking
date : 12/12/12
at: 12pm


>> new cellie arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • Santubong : My precious moment with you guys.