BE YOURSELF
ABOUT ME ENTRY TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
2013.
Thursday, January 3, 2013 • 3:19 AM • 0 convicts
Assalamualaikum.

Have You Had Your Shake Today?


I'm 20! Kfine, intro yg merepek -.- Yeah, I'm turning 20 this year uollss, unofficial lah, sebab yang official nya 5hb Sep nanti. Hihi. Harini baru habis exam Dental Anatomy, Alhamdulillah semua went well :) Sekarang tengah final exam, sebab tu busy tak sempat nak update blog *alasan je ni, padahal on twitter selalu*

Tadi ada idea nak tulis apa, but then bila dah siap duduk duduk ni haa, idea tu terbang, entah sampai ke mana dah dia terbang. Sementara otak tengah squeeze semua benda berkaitan pasal Dent Anat tadi, myra letak gambar time 19 T___T *I'm 20, still can't believe!*




















Done letak gambar, but then still no idea. So, next time jelah yaaa. Btw, since dah masuk tahun baru ni, uoolss semua ada buat resolutions tak? Nak improvise ke or whatever semua tu? Mesti ada aight, if ada yang belum buat lagi, silalahhhhh buat ye, it's important to know what is our aim, where should we go and how can I make it happen. For me, I've my own dream, but I think it's better to be untold. 

I need to stop now before myra start merepek. Btw, pray for our success! That's all, wallahualam.

P/S : Don't make exam fever drag you away from Him :)



PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , I from EXO planet . My UFO was break down , my age 11200 years old, I have 12 aliens . My birth date 12/12/2090 . I just want to say : Behave with me because I have 2 pair screw driver as my hand . Feel delightful to stay here.

BLUE;





OTHERS;


>> I've got new cell
date : NOW
at:10 am


>> prisoners jail breaking
date : 12/12/12
at: 12pm


>> new cellie arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • Anger.
  • Wordless Wednesday
  • I WANT A HEATER.
  • Ukhuwwah.
  • WHOM
  • HAPPY!
  • Exam Oh Exam
  • Random *AGAIN*
  • Dinner with za Housemates :D
  • Random.