BE YOURSELF
ABOUT ME ENTRY TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
HERBALIFE
Tuesday, July 10, 2012 • 12:47 AM • 0 convicts
Assalamualaikum :D

Have You Had Your Shake Today?







Macam mana saya boleh ter-involve dengan business Herbalife ni kan? Padahal pada dasarnya saya ni memang tak ada asas and minat langsung apa-apa yang berkaitan dengan direct selling ni. Haaa, sebab apa lagi, semua gara-gara ummi saya lah yang menggunakan kuasa veto dia sebagai seorang ibu, " Kakak time cuti ni buat part-time Herbalife, ummi nak RM98 untuk kakak jadi ahli " . Hahh, time tu bagi jelah semua apa yang dia nak kan. Ummi ajak pergi event pun jangan harap saya nak pergi, saya fikir time tu lebih baik saya duduk dalam bilik layan Korea ke, lagi best haha :D

Then ada satu hari ni my lil sister Huwaini ajak pergi tolong ummi dekat cafe ( my mom ada Nutrition Club sendiri and Huwaini ALWAYS help her, betapa baiknya dia and betapa pemalasnya saya haha ), saya pun ikut jelah. Tengok macam mana cara dia handle customer semua, time tu saya dah fikir, wowww best juga ea main tekan tekan scanner ni, tolong hidangkan air teh and shake segala bagai. 

 Haa, siapa rasa excited nak naik atas scanner ni boleh PM saya okayy. Saya pun jadi excited bila uoollsss excited, weeee >.<


MEGA HOM. Yes, that was my first event yang saya pergi, tu pun lepas ummi buat muka comel dia, adeiii lembut pula hati den ni kannn, so pergilah event tu dekat Pinetree Hotel, Batu Pahat. Haa, bila dah pergi sana, memang terbuka lah mata yang selama ni memang dah sedia terbuka tapi tak nampak apa-apa. Balik rumah tu terus lah saya menggeledah beg  hitam Herbalife tu haa and khatamkan semua benda tu, yelah kan, bila dah start ni kenalah serious :)

Lepas tu my aunty ( Kakak kepada ummi ) nak buka Nutrition Club juga, tapi Kak Suzy ( upline Ummi ) kata selagi tak pergi NC Training tak boleh buka NC, so suggestion nya buatlah promotion dulu untuk kawan kawan macam Promotion RM 39 untuk 5 kali makan or Promotion RM 120 untuk 10 kali makan. Time dekat Kelantan tu saya memang busy tolong handle NC yang belum dirasmikan lagi :D I really had fun ohhhh. Mama ( I call my aunty Mama okayyy ) kata bila nak rasmi nanti, dia nak panggil semua upline-sideline semua segala bagai and buat tu lah ini lah, memang seronok tau :)

And time dekat Kelantan jugalah saya rajin pergi HOM, Distributor Training, MEGA HOM and so on. Saya pun ramai kenal orang Herbalife yang Kelantan punya compare yang Johor punya haha :D Sebab tu time pergi Z2H lepas, banyak tegur dengan orang dari Kelantan, nak tegur yang Johor pula tak kenal sangat kan, cam muka je haha :D 

Actually nak join Herbalife ni memang bukan mudah sebab banyak halangan saya dapat, tapi since saya pergi Z2H, saya dapat jawapan yang saya nak drpada En Musab, time tu memang rasa lega sangat sangat. That's why saya tekadkan hati nak join juga Herbalife ni. Malam ni pun ada MEGA HOM lagi dekat Pinetree Hotel. Hahh, saya pergi ke tak? Of course lah saya pergi! Saya ajak kawan saya Farhana Mazlan juga, dia ni kawan kenal dari Form 1, ex-classmate, ex-roommate, ex-lockermate sebab terpisah time Form 4, dia pergi STF, and saya masuk MRSM, tup tup jumpa semula dekat UNIMAS and sama group Family Hayat 1, kecil kan dunia niii? HAHA. Say Hello to her :



Ni gambar dia time Form 2. Trust me, muka dia time Form 2 and 19 tahun memang tak ada beza langsung! HAHA.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.



Haaaa, kan saya dah cakap. Ni gambar time dinner Asasi kami, saya tak perlu nak describe yang mana satu dia pun kan kan kan XD

That's all, this is just my beginning dengan Herbalife. Siapa yang baca entry kalini saya ucapkan TAHNIAH kepada you guys sebab kalian antara orang-orang yang bakal mengikuti langkah-langkah saya ke arah mercu kejayaan Herbalife ( Cewaahhh, ayat macam dah President Team je kan, padahal Supervisor pun belum ). I'll try my best untuk success dalam Herbalife ni, I have my own DREAM, so I need to take ACTION so that my dream will come true, insyaAllah. Anyone yang nak ikut ke MEGA HOM malam ni you guys can call me at 017-7663408 :) And sesiapa yang berminat untuk lose/gain weight sempena bulan Ramadhan yang akan datang pun boleh PM/call me juga. Lastly, anyone yang berminat sangat-sangat nak dapat side income RM500-RM1500 pun boleh contact saya juga :D

Haahhh, my mom sudah balik rumah ( dia tengah ikut program 90 days dengan upline dia >.< ), so gotta go peeps, see yaaaa next time! Wallahualam.

P/S : Next entry saya akan letak testimoni my mom yang dah berjaya lost weight and upline-sideline semua, please wait for thatttt! <3







PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , I from EXO planet . My UFO was break down , my age 11200 years old, I have 12 aliens . My birth date 12/12/2090 . I just want to say : Behave with me because I have 2 pair screw driver as my hand . Feel delightful to stay here.

BLUE;





OTHERS;


>> I've got new cell
date : NOW
at:10 am


>> prisoners jail breaking
date : 12/12/12
at: 12pm


>> new cellie arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • Zero to Hero - HERBALIFE
  • MAP :)
  • #Asasi : Last Gathering :')
  • BIRTHDAY GIRL :)
  • Santubong : My precious moment with you guys.
  • Abah dah balikkkkk :D
  • Home Sweet Home
  • Random
  • :D
  • ...