BE YOURSELF
ABOUT ME ENTRY TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
nervous T_T
Friday, June 3, 2011 • 5:28 AM • 2 convicts
Assalamualaikum :) yes , tomorrow i will fly . seriously saya nervous ohh . kenapa ? oh jangan tanya kenapa , macam macam benda saya terfikir , well , nak beralih ke alam baru kan . and jauh pula itu ( UNIMAS je kot , tapi kena redah Laut China Selatan juga ) , lagi lah saya nervous T_T

Mrs Eli dah sampai sana , bestnya dia kan kan kan ? dia pergi jalan jalan dengan family dia dulu *cuti cuti malaysia lah kata kan HAHA . then esok saya pula yang gerak dupdapdupdap . pukul 5am dah gerak pergi airport Senai . then check in dalam pukul 6.30am then fly 7.30am ( firefly ) .
huhu , tak tahu lah nak tulis apa , otak bercelaru sekarang ini , nervous takut sedih happy , all in one senang cerita . tadi pergi keluar dengan abah , shopping for the last time before cuti raya . beli Red Modani's shoes 2 pasang , concealer , lip balm , sepit rambut and KFC ( tetiba je kan HAHA ) .

then abah bank in duit untuk saya :) wah best best , ni happy ni :) yelah kan , siapa yang tak happy dapat duit , meh sini jumpa saya sekarang and sedekah kan semua duit anda kepada saya HAHA .

aduss , seriously tak tahu nak bebel apa , nervous nervous nervous ! this is my last entry that i wrote at home until 22nd august 2011 ( sebab time ini cuti raya , so dah balik rumah ) . err , sampai sini saja okay okay :) next entry pun saya tak sure bila nak update , tunggu sampai sarawak dulu and tinjau tinjau keadaan semua *entah apa saya bebel . doakan saya and my lovely parents selamat sampai and my lovely parents selamat balik okay :) that's all , anneyong !

p/s : i LOVE my family :) abah ummi adik abang akhi cece atik arif <3




PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , I from EXO planet . My UFO was break down , my age 11200 years old, I have 12 aliens . My birth date 12/12/2090 . I just want to say : Behave with me because I have 2 pair screw driver as my hand . Feel delightful to stay here.

BLUE;





OTHERS;


>> I've got new cell
date : NOW
at:10 am


>> prisoners jail breaking
date : 12/12/12
at: 12pm


>> new cellie arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • SEGMEN taraa - Nombor saya !
  • i dont know what to post -.-
  • last day hangout with Hanisah :'(
  • shopping LAGI ?
  • i'm septemberian :) *HAHA , tajuk kita sama kina
  • aigoo , nak sumbat mana lagi ?
  • keluar dengan HANISAH :)
  • both of you have mistaken of what i'd wrote T_T
  • busy memanjanggg ...
  • lega , fuhhh :)