BE YOURSELF
ABOUT ME ENTRY TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
saya jatuh cinta dengan NORMAZLI dah lama dah :)
Saturday, May 14, 2011 • 5:49 AM • 3 convicts
Assalamualaikum . alahh , uoollss baca tajuk pun dah tahu kan saya nak merepek pasal apa :) yeah , i'm falling in love ! with who ? err , nak saya mention nama dia penuh penuh ke ? okay lah , siapa yang nak tahu , silalah continue baca , siapa tak nak boleh lah scroll down untuk baca entri lepas lepas HAHA ( asal jangan tak nak baca blog ni ) .

okay , he's name is Normazli bin Mohd Mansor @ Mansor :) dia lahir , 10hb Feb 1967 . fine ! dia memang dah tua ( takdelah tua sangat okay ) , korang nak cakap taste saya low ke apa ke , saya tak kesah , dah saya suka orang yang lagi tua dari saya , so what ? janji hidup saya bahagia HAHA .

oh , saya merepek sudah , siapa yang still tak perasan lagi yang Hj Normazli is my beloved father , saya mohon maaf ya kawan kawan , jangan marah *saya sudah insaf untuk seketika :'( . actually bila saya baca entri lama lama , baru den perasaan " oh , banyak juga saya cerita pasal ummi kan kan , entri pasal abah habuk pun takde " HAHA , sila jangan salah faham , bukan saya tak sayang abah , i LOVE my abah , jinja ! so , kalini nak story pasal abah . HAHA .

abah ni boleh lah juga nak kata romantik *err , tak sangat lah HAHA . sebab dia suka bagi hadiah time kitorang tengah tidur , faham tak ? macam gini , if kami tidur krohkrehkrohkreh , dia akan letak hadiah tu dekat tempat yang senang nak nampak , macam kat almari solek like that . HAHA . and the latest one , masa tu abah balik kampung sebab nenek saya sakit strok *nanges jap . then dia pun beli hadiah untuk saya



hah , nampak tak tajuk dia apa ? kalau tak nampak silalah click gambar okay . as usual dia kan suka letak hadiah time tengah tidur right , then haritu saya tengah tidur lah kan kan , bangun je tidur nama dua buah buku ni depan mata , nak tergelak pun ada HAHA . okay fine , saya tak waras -.- time baca tajuk tu agak tersentap lah kan sebab sejak cuti ini saya jarang baca buku sejak akhir akhir ini*insaf jap . saya tak layan novel sangat sejak asyik melayan korea ni , kalau baca magazine or apa apa ke pun saya layan Solusi lah ikut keluaran ( sebab ummi suka beli ) . but saya bukan jenis yang membaca majalah picisan okay :) ohh , no offense please . seriously majalah majalah itu memang tak kena lah dengan jiwa saya , yelah kan , dah lah tak berinformasi , then story nya pula pasal gosip sana sini haih , macam sia sia je nak baca *okay , saya dh lari tajuk HAHA .

okay , sekarang saya on the way menghabiskan buku ' Malam Pertama Di Alam Kubur ' . bila baca je buku yang abah hadiahkan tu memang saya takut , cuak , risau , rasa diri ni penuh dengan dosa dosa and macam macam lagi . thanks abah , love you so much !

then ada satu hari tu time saya tengah list down barang nak beli semua , abah masuk bilik saya and bagi hadiah . what is it ? silalah scrool down okay dear :)


do you know what is it ? takkan tak pernah dengar Mini Maglite kot . okay fine , saya bagi hint lagi .

now , do you know what is it ?


okay , ni casing dia . ada nama abah kat atas tu HAHA .

yeah , abah bagi saya Mini Maglite ! dia torchlight kecil from US :) thanks abah ! i really really love this little torchlight . beria abah suruh saya jaga elok elok . yelah abah , kakak akan jaga elok elok , promise ! yeah , kelakar juga bila teringat abah bagi hadiah ini sebab saya pun tak pernah terlintas abah akan bagi hadiah ini . dia tak bagi hadiah yang standard orang bagi like handphone or laptop or DSLR ( buat apa nak bagi if saya dah ada HAHA , gilo hapoo ) . dia akan bagi something yang saya akan guna in long terms and even saya tak pernah terlintas nak ada benda itu .


this Mini Maglite actually orang orang yang tertentu sahaja yang guna sebab untuk orang macam kita memadai lah pakai torchlight biasa , but then bila abah bagi saya , i feel like i'm VERY speacial :)

dah happy dapat tu tiba tiba abah bagi lagi satu kotak untuk saya . time tu saya dah blur . . .


" kotak apa pula kalini eak ?? " HAHA , agak terpinga pinga juga lah time ni =.=

tapi tangan tu gatal cepat cepat buka nak tengok apa lah yang abah bagi kalini :)

wah , compass and err apa eak saya nak panggil lagi satu benda tu ? blur jap HAHA

time dapat ni dalam hati dah tergelak guling guling dah but my mouth cakap lah " thanks abah HAHA " . okay , saya rasa kelakar bila abah bagi hadiah ni . saya tak tahu saya nak buat apa dengan compass tu and lagi satu things-that-i-dont-know-the-name . benda tu macam something yang ada semua lah , pisau lipat , tin cutter , gunting kecil , and macam macam lagi lah . benda tu saya tahu lah juga nak guna kan at least kalau nak dibandingkan dengan compass HAHA . tiba tiba abah cakap " compass ni gunalah kat Unimas nanti kot kot ada jungle trekking ke . " HAHA , abah abah , abah ini comel tahu tak tahu tak ? kelakar betul lah , sayang abah lebih macam ni *tetiba* .

yelah , abah siapa yang bagi hadiah pelik *takdelah pelik sangat okay* , silalah angkat kaki HAHA , nan hadoo punya lah kan kan. bila saya teliti barang barang abah bagi ni , haih nak tergelak je , tapi saya happy okay :D thanks abah for your greatest gift that i know no one dare to give me a gift like you did :) that's make you become so speacial for me and adik adik ^^, abah abah , sayang abah :)

that's all entri untuk my beloved father :) anneyong . saranghae ahbushi !

p/s : i promise to take care of it dad :)



PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , I from EXO planet . My UFO was break down , my age 11200 years old, I have 12 aliens . My birth date 12/12/2090 . I just want to say : Behave with me because I have 2 pair screw driver as my hand . Feel delightful to stay here.

BLUE;





OTHERS;


>> I've got new cell
date : NOW
at:10 am


>> prisoners jail breaking
date : 12/12/12
at: 12pm


>> new cellie arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • my name in Japan pula -.-
  • my name is Park Sung Gi :)
  • checklist T_T
  • i'm a teenager :)
  • adikku ..
  • unimas . . . again HAHA :)
  • unimas-student-to-be
  • upu results :)
  • my ummi is SUPER hebat !
  • ...