BE YOURSELF
ABOUT ME ENTRY TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
keluar dengan HANISAH :)
Tuesday, May 24, 2011 • 12:36 AM • 2 convicts
Assalamualaikum . tajuk itu kalau ubah pun boleh sebab kebanyakkan entry lepas pun memang selalu dengan Hanisah right ? pergi lepak rumah Hanisah , keluar beli barang sama dengan Hanisah , medical check up dengan Hanisah , hang out dengan Hanisah , main masak masak dengan Hanisah , layan Korea dengan Hanisah . hanisah , Hanisah , HANISAH :D haha , takpe lah kan , yang penting I suka , you nak jealous dengan I sebab ada bestfriend yang best , you punya pasal , I tak nak layan HAHA *geli pula haih guna I you ni , dah macam mention nama IU pula :)

tadi pergi teman Hanisah untuk medical check up second time ( dia student UM , kena ambil keputusan darah -.- ) . then pergi scaling gigi *Hanisah punya lah degil tak nak scaling , penat dohh saya buat aegyo , tapi dia tak layan , sedih wooot wooot . kitorang keluar pukul 7.15 am , awal kan kan kan , naik ayah Hanisah . then habis semua sekali pukul 9.43 am *saya ingat pukul berapa habis sebab tengok jam tadi HAHA .

then call Abah ambil . pastu plan nak pergi Pekan beli baju kurung kat sana . tapi cancel , ummi suruh beli kat Butik ***** ( owner nya Cik Asmah , kawan ummi ) . ummi kata boleh dapat murah beli situ , nama pun kawan HAHA . punya lah saya and Hanisah beria pilih baju mana kan kan kan . at last pilihan ummi juga yang saya berkenan ( nama pun ummi kan , mesti lah dia tahu nak pilih yang terbaik untuk anak dia , love you ummi ! ) . saya beli 3 pasang sahaja . sebab masa Hanisah pergi Pekan , dia beli 3 pasang baju juga ( gedik bebenau saya ni , itu pun nak sama -.- )

lepas itu pergi lagi beli seluar track 2 and sport's stoking 2 . seluar track itu saja tak nak beli banyak banyak . nanti esok keluar lagi nak beli selimut , external hard disc and etc , time itu boleh beli lagi tracksuit and stoking HAHA *evil laugh . dah penat pilih semua benda , balik lah rumah :)

time nak salam Hanisah , dia ada tanya " kita ada jumpa lagi tak nanti ? " errr , time itu tersentap sat . baru teringat yang Hanisah nak dah nak gerak KL 28hb ni ( means sabtu ini ) . tapi saya bajet cool je lah cakap " alahh Anis , nanti jumpa punya HAHA *gelak macam taknak gelak jap " . okay , saya SEDIH huhu . yelah , nanti kalau Hanisah dah pergi UM , i'm alone . semua Magnificient 6 dah pergi U . sedih ooohh ( asal lah Unimas ini lambat sangat , geram pula haih ) .

tapi kalau boleh before Hanisah pergi saya ingat nak lepak rumah dia sehari , tolong dia kemas barang ke . macam tak best kalau dia pergi macam itu je *nanges jap .

" Hanisah , kalau kau dah pergi nanti , aku nak cakap yang aku boring dengan siapa ? aku nak lepak rumah siapa pula nanti and kacau dia masak ? siapa nak bagi aku link lagu Korea or variety show lepas ini *especially 2PM kau itu ? aku nak keluar shopping beli barang sama sama dengan siapa ? aku bosan selama seminggu before masuk U nanti dengan siapa ? urgh , tak suka nya macam ini . Hanisah oh Hanisah , kau tak payah pergi UM lagi boleh tak ? kau pergi daftar 4 jun , sama dengan aku ? nak tak nak tak ? pleaseeee .... "

okay , saya merepek sat . dah lah , nak taip sampai sini je . tadi ingat nak letak gambar IU , baju kurung and Hanisah , tapi malas pula sebab internet lembab mengalahkan siput babi yang dikendong oleh kura kura T_T

that's all , anneyong .

p/s : nanti aku nak lepak rumah kau hari Rabu or Khamis boleh tak Hanisah ? HAHA . love you lah dear , muah muah .




PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , I from EXO planet . My UFO was break down , my age 11200 years old, I have 12 aliens . My birth date 12/12/2090 . I just want to say : Behave with me because I have 2 pair screw driver as my hand . Feel delightful to stay here.

BLUE;





OTHERS;


>> I've got new cell
date : NOW
at:10 am


>> prisoners jail breaking
date : 12/12/12
at: 12pm


>> new cellie arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • both of you have mistaken of what i'd wrote T_T
  • busy memanjanggg ...
  • lega , fuhhh :)
  • sahut cabaran admoyu
  • saya jatuh cinta dengan NORMAZLI dah lama dah :)
  • my name in Japan pula -.-
  • my name is Park Sung Gi :)
  • checklist T_T
  • i'm a teenager :)
  • adikku ..