BE YOURSELF
ABOUT ME ENTRY TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
both of you have mistaken of what i'd wrote T_T
Sunday, May 22, 2011 • 10:50 PM • 3 convicts
Assalamualaikum HAHA tajuk tak boleh tahan . tak pernah pernah tajuk saya speaking *pernah ke tak ea ? dah lupa -.- actually tadi buka blog and baca komen untuk entri lepas , then kina and paan ada comment kat situ pasal list barang yang saya ada beli - seluar dalam . okay , time saya tulis semalam , saya maksudkan benda lain tau . but diorang fikir lain HAHA ( kelakar pula haih bila teringat ini ) . actually apa yang saya maksudkan is seluar dalam yang sama macam kain dalam but the thing is seluar , NOT kain *ada faham ayat keling melayu cina ini ? .

okay , ini kain dalam . yang saya mention is seluar :) SELUAR . haha . and actually this thing we called as dalam kain or dalam seluar , but people keep saying it as kain dalam , so saya tak nak mengelirukan orang , saya just mention seluar dalam , but still ada yang salah faham HAHA :D


tapi yang si kina and paan faham is seluar dalam which is superman pakai dekat luar tu .

Haa , yang tu , faham tak ? ( ala , panties lah uoallls , bahasa lain nya underwear ) . aish , apa lah kan kan kan , jauh betul diorang fikir . tapi memang saya pun yang salah sebab mention seluar dalam -.- tiba tiba macam jadi kes pula HAHA . btw , thanks to kina and paan sebab mention pasal ni , yelah , kalau orang yang tak kenal saya *especially silent readers and stalkers , kot kot diorang fikir seluar dalam as a panties , saya juga yang malu *sorok muka guna buku :(

silalah maafkan saya HAHA , poyo benar ayat ini -.- okay lah , entry ini memang merepek and saya tuju kan dekat dua orang makhluk bumi yang pelik tu
( kina and paan lah , siapa lagi HAHA ) . that's all , anneyong :)

p/s : paan , k-pop memang best dohh , japan pun aku layan movie je :p yang lain semua aku layan korea . Lutfi pun suka IU haha :D




PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , I from EXO planet . My UFO was break down , my age 11200 years old, I have 12 aliens . My birth date 12/12/2090 . I just want to say : Behave with me because I have 2 pair screw driver as my hand . Feel delightful to stay here.

BLUE;





OTHERS;


>> I've got new cell
date : NOW
at:10 am


>> prisoners jail breaking
date : 12/12/12
at: 12pm


>> new cellie arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • busy memanjanggg ...
  • lega , fuhhh :)
  • sahut cabaran admoyu
  • saya jatuh cinta dengan NORMAZLI dah lama dah :)
  • my name in Japan pula -.-
  • my name is Park Sung Gi :)
  • checklist T_T
  • i'm a teenager :)
  • adikku ..
  • unimas . . . again HAHA :)