BE YOURSELF
ABOUT ME ENTRY TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
aigoo , nak sumbat mana lagi ?
Wednesday, May 25, 2011 • 4:54 AM • 3 convicts

Assalamualaikum . actually tadi abah nampak X-ray saya main letak je atas almari , then abah pun cakap " Kakak , pergi ambil terus lah beg and letak baju baju semua , senang sikit . nanti next week takde lah kelam kabut " . saya buat muka blur je lah time itu and cakap okay je HAHA . dalam hati dah terdetik , " hehe , bagus betul abah ini sebab macam tahu je yang anak dia seorang ini dah excited nak packing barang " HAHA :D

kalau bab nak packing barang ini memang saya excited , tak tahu kenapa . rasa macam best saja . err , siapa student Unimas yang rasa saya packing awal sangat , jangan lah kata apa apa ya *peace out yaww ^^, then ambil lah beg besar 1 and beg kecil 1 , both of it warna coklat and beroda ( erk , itu pun nak kena mention ke ? HAHA ) . dah ambil beg itu , mula lah saya pilih pilih baju , and start lipat elok elok , then bushbushbush letak dalam beg XD

habis susun semua baju , tengok lah beg itu kan , then OMG ! banyak nya lah baju yang saya bawa ! seriously beg besar itu penuh dengan baju kurung , baju and seluar biasa , tudung , jubah , and jubah seluar . just itu yang baru saya masuk kan . tapi penuh macam apa =.=''
baju jalan , jeans , slack , tracksuit , cadar , towel , blablabla semua itu belum masukkan lagi .


otak dah tak boleh nak function kejap time itu sebab dah tak tahu nak buat apa , tangan laju je capai handphone cabuk and send message kat Mrs Eli .

Me : " Faz , aku tengah packing baju , then aku baru bubuh sikit je dah penuh gila . padahal aku guna beg paling besar . adeh , aku siap tumpang beg parents aku =.=' "

Mrs Eli : " kau ini , nak lari dari rumah ke apa ? HAHA , kau bawa beg roda eh ? "

HAHA , ada ke patut dia kata saya nak lari dari rumah ? adoi , then saya reply lah bagi list barang a.k.a baju yang saya dah letak dalam beg . seriously saya bawa tak banyak , tapi nak buat macam mana . beg yang kecil itu saya letak kasut sukan , flip flop , toiletries yang kecil kecil , cadar , tuala . and baju or barang barang yang saya tak muat itu memang saya tumpang beg abah lah , hehe :p

notes for Mrs Eli ONLY ( yang lain jangan baca , skip paragraph bawah ini HAHA )

" eh jap , Mrs Eli , awak kata saya nak lari dari rumah kan kan kan ? err , you dah try packing barang belum huh huh huh ? cepat lah packing dear , i nak tahu muat ke tak , then baru lah you boleh cakap dengan i yang barang i nak bawa itu gaya macam nak lari dari rumah . i bet lah you punya barang bukan setakat nak lari dari rumah , tapi memang nak menetap kat sarawak itu terus HAHA . "

oh , that's all , nak pergi basuh baju baju , cadar and whatever yang saya beli kejap . yelah , barang baru beli kena basuh dulu , nanti kalau pakai yang belum berbasuh , habislah +_+
anneyong .

p/s : nasib baik baldi , bakul , gayung , sabun , syampoo and etc beli dekat Sarawak , pheww :)



PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , I from EXO planet . My UFO was break down , my age 11200 years old, I have 12 aliens . My birth date 12/12/2090 . I just want to say : Behave with me because I have 2 pair screw driver as my hand . Feel delightful to stay here.

BLUE;





OTHERS;


>> I've got new cell
date : NOW
at:10 am


>> prisoners jail breaking
date : 12/12/12
at: 12pm


>> new cellie arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • keluar dengan HANISAH :)
  • both of you have mistaken of what i'd wrote T_T
  • busy memanjanggg ...
  • lega , fuhhh :)
  • sahut cabaran admoyu
  • saya jatuh cinta dengan NORMAZLI dah lama dah :)
  • my name in Japan pula -.-
  • my name is Park Sung Gi :)
  • checklist T_T
  • i'm a teenager :)