BE YOURSELF
ABOUT ME ENTRY TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
Super Junior 4
Thursday, April 14, 2011 • 9:11 PM • 0 convicts
Assalamualaikum ,
kemungkinan saya akan buat 1 entri untuk 1 orang :)
but tak sure lagi sebab saya takde videoclip untuk
5 orang ahli yg lain :

Hangeng ,
Kim Ki Bum ,
Choi Si Won ,
Shin Dong ,
Kangin .

but saya akan ambil from top show yg saya ada jelah :)
nowww...

Sungmin
















ohh dia ni orang gelar ,
later generation pretty boy
( since berlakon dalam movie Attack Pin-up School watak pretty boy )

"but , aside from cute poses and pretty voices, sungmin have a tougher side"

sebab dalam group nihh
dia and Hangeng je
yang
pandai martial arts .
smart ohh kalau tengok dia demo
especially flying kick dia , fuhh :)

dia jugak pandai main macam-macam instruments ,
serious salute lah kan kat dia :)
and dia sangat suka warna PINK
banyak barang dia warna pink
( dah nama pun favourite colour , haish ) .

and dia pandai sangat massage orang ,
Leeteuk and Heechul yang selalu minta tolong dia
urutkan .

Leeteuk says :

"He's really good at massage"

last but not least

Sungmin says :

" i'll do my best to make all my dreams come true .
show your strong interest and unwavering support ,
thank you "



p/s : suara dia macam Ryeowook sikit , tp suara Ryeowook lagi keanak-anakan lahh :)




PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , I from EXO planet . My UFO was break down , my age 11200 years old, I have 12 aliens . My birth date 12/12/2090 . I just want to say : Behave with me because I have 2 pair screw driver as my hand . Feel delightful to stay here.

BLUE;





OTHERS;


>> I've got new cell
date : NOW
at:10 am


>> prisoners jail breaking
date : 12/12/12
at: 12pm


>> new cellie arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • Super Junior 3
  • Super Junior 2
  • super junior 1
  • pause or stop ?
  • Assalamualaikum :) entri kalini nak story about ...
  • korean's drama *part 2*
  • korean's drama *part 1*
  • Rupa Kiamat - Bacalah, jika kamu seorang manusia. ...
  • i can drive ohhhlala :)
  • vroom vroom !