BE YOURSELF
ABOUT ME ENTRY TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
Super Junior 2
Thursday, April 14, 2011 • 8:14 PM • 0 convicts
ENTRI NIHH PUN MASIH BANYAK GAMBAR :)
SENANG CERITA ,
SEMUA ENTRI SUPER JUNIOR BANYAK GAMBAR :P

Assalamualaikum .
sekarang nak cerita pasal

Kim Heechul















he's the second oldest in this group ,
sebab tuhh saya nak bebel pasal dia dulu :p
bak kata Choi Siwon ( one of the members ),
susah nak cerita pasal dia nihh ,
kebanyakkan orang akan anggap dia nihh very peculiarly gitu .

Choi Si Won :
" he's really peculiarly but he's really tenderhearted person ,
closing to him , and he really likes you ,
he can give everything to you , that's why i like him so much "

he's also very very very confident
and suka kaitkan ke-confident-nan dia tuhh
dengan muka dia ( orang cakap muka dia cantik ) ,
and setiap kali bila dikaitkan macam tu mmg kelakar habislah ,
dengan cara dia cakap penuh confident lagi
eg :

" I , Kim Heechul was born to successfully to make women fall in love with me ,
It's not my fault !
my mother and father created this face ( worked up ) "

ayat nihh serious takboleh bla ,
mmg tergelak gelak lahh bila tgk videoclip dia
yang story pasal dia nihh ,
cara dia cakap pun kelakar habis HAHA

and dia cakap dia jadi confident nihh
sebab dia malu and dia taktahu nak
express kan macam mana

and for me ,
i like he's eyes , mcm ada tarikan gitu :)
he's also very talented
sebab dia boleh imitate song and dance
orang lain macam lagu Winter Sonata and many more .

he also loves to pull pranks on others ,
but he can't be fooled :)

"i know i show a lot of insolent side ..
but in real life , i'm actually quite polite ..
and before being the celebrity Kim Heechul ,
i first work hard to be Kim Heechul ,
the human being ."

p/s : memang best lahh kalau dah rapat dengan dia , he's very loyal ! :)





PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , I from EXO planet . My UFO was break down , my age 11200 years old, I have 12 aliens . My birth date 12/12/2090 . I just want to say : Behave with me because I have 2 pair screw driver as my hand . Feel delightful to stay here.

BLUE;





OTHERS;


>> I've got new cell
date : NOW
at:10 am


>> prisoners jail breaking
date : 12/12/12
at: 12pm


>> new cellie arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • super junior 1
  • pause or stop ?
  • Assalamualaikum :) entri kalini nak story about ...
  • korean's drama *part 2*
  • korean's drama *part 1*
  • Rupa Kiamat - Bacalah, jika kamu seorang manusia. ...
  • i can drive ohhhlala :)
  • vroom vroom !
  • Assalamualaikum . tadi time tengah syok syok onli...
  • sorry soory soryy ssory:)