BE YOURSELF
ABOUT ME ENTRY TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
super junior 1
Thursday, April 14, 2011 • 7:41 PM • 4 convicts

ENTRI SUPER JUNIOR NI MMG SAYA PUBLISH GAMBAR SUJU DENGAN BANYAKNYA
( SESUKA HATI SAYA :P ) ,
SO SESIAPA YANG TAK MINAT SUJU SILALAH JANGAN BACA :)

Assalamualaikum .

entri nihh nak bebel pasal super junior je
but bukan nak story
diorang ni lahir kat mana , tinggal kat mana ,
tarikh lahir bila and blablabla ,
yg tuhh korang cari sendiri lahh ye :p



ni group dia yg sekarang ,
ada 10 members je
( dulu 13 ) ,

Kim Ki Bum ,
Hangeng ,
Kangin


dah keluar untuk SEMENTARA WAKTU
( not sure apa sebab nya ) ,
saya malas nak google google nih :p
siapa tahu sila bagitahu saya oke ^^




nih yg 13 members :)

saya pun taktahu nak start cerita pasal sipa dulu ,
saya paling minat Ryeowook :)
tapi taknak lah cerita pasal dia dulu ,
kita story pasal leader dulu oke ?
:)

Leeteuk















he's the oldest in this group ,
that's why lahh dia jadi leader .
saya sangat suka dia sebab
daripada tengok tengok top show yg ada ,
sikap dia nihh sgt care dekat each of the members of group :)

and ,
fans gelar dia nihh angel-without-wings
sebab before ayah Donghae ( nnti akan ada entri pasal dia )
meninggal ,
ayah dia pesan dekat Leeteuk untuk take good care of Donghae .
and daripada conversation tuhh kita dapat
tahu yg Leeteuk nihh mmg responsible
sampai ayah Donghae berani bagi amanat tuhh dekat dia :)

dia jugak suka share secret secret

dengan members Suju nihh ,
mmg best lahh dia nih :)
he's sooo handsome ( my opinion , no offense )

that's all about Leeteuk yg saya nak story ,
kalau nak tahu pasal biodata or life dia segala benda ,
sila tanya inciik google ,
sebab saya malas nak search :p
annyeong

p/s : kan best kalau future husband pun caring jugak :p errr , melencong jauh !


PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , I from EXO planet . My UFO was break down , my age 11200 years old, I have 12 aliens . My birth date 12/12/2090 . I just want to say : Behave with me because I have 2 pair screw driver as my hand . Feel delightful to stay here.

BLUE;





OTHERS;


>> I've got new cell
date : NOW
at:10 am


>> prisoners jail breaking
date : 12/12/12
at: 12pm


>> new cellie arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • pause or stop ?
  • Assalamualaikum :) entri kalini nak story about ...
  • korean's drama *part 2*
  • korean's drama *part 1*
  • Rupa Kiamat - Bacalah, jika kamu seorang manusia. ...
  • i can drive ohhhlala :)
  • vroom vroom !
  • Assalamualaikum . tadi time tengah syok syok onli...
  • sorry soory soryy ssory:)
  • mari timbang berat sama-sama :)