BE YOURSELF
ABOUT ME ENTRY TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
Segmen Blog Saya
Monday, April 25, 2011 • 10:11 AM • 2 convicts

Assalamualaikum ,
yeahh ,
ini entri ke berapa untuk harini pun saya tak tahu dah ,
HAHA ,
silalah bagi flying kiss dekat saya
( muka nihh dah merah sebab asyik minta pelempang je *nanges jap* )

okay ,
as usual tadi saya BW lagi ,
then nampak lah Mr Krole kita nihh buat segmen ,
then saya pun terkinja kinja macam anak kucing ( ada ke kucing terkinja kinja ? )
nak join ,
sebabnya ? err , suka hati sayalah :p

saya tak boleh nak describe apa yg menarik dekat blog saya nih ,
yelah ,
nama pun saya ni owner blog ,
kang saya puji melambung-lambung kena kutuk pulak ,
kalau saya merendah diri serendah-rendahnya bahaya ,
merajuk pulak blog nihh ,
susah nak pujuk kang >.<

well ,
macam yang uoolls nampak ,
i like to share minat saya dengan korang ,
tengoklah entri entri lepas ,
banyak pasal korea , sahabat , family , maktab , result ,
and macam macam lagi .

" this blog represent me at the time i write it "

haah ,
tu jehh yg saya boleh bebel pasal blog nihh ,
kalau korang penat nak baca ,
cheonmal mianhe ,
sebab this is my bad ,
i love to write :)
selagi boleh , selagi tu saya nak tulis ,
sebab tuhh sometimes ada certain entri panjang
*rolling eyes*

kadang-kadang kalau ada kawan saya tanya soalan
yang sama berulang kali pun ,
saya akan buat entri dalam blog and start tulis jawapan ,
biasa pasal korea lah ^^,
sila jangan marah saya .

" i love my family , i write about them ,
i love my friends , i write about them ,
i love kpop , i write about it ,
i love my college , i write about it ,
conclusion , i write the things that i love ,
it shows that how much i love them ,
SARANGHAE ! "

dah lah ,
kang makin panjang pulak nak tulis nih
kalau tak stop sekarang .

p/s : tengah layan lagu korea .: SS501 - FIND :.






PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , I from EXO planet . My UFO was break down , my age 11200 years old, I have 12 aliens . My birth date 12/12/2090 . I just want to say : Behave with me because I have 2 pair screw driver as my hand . Feel delightful to stay here.

BLUE;





OTHERS;


>> I've got new cell
date : NOW
at:10 am


>> prisoners jail breaking
date : 12/12/12
at: 12pm


>> new cellie arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • Giveaway Peonky Pinky
  • Contest semua tentang empat !
  • List oh list XD
  • Super Junior **last**
  • Super Junior 15
  • Super Junior 14
  • Super Junior 13
  • Super Junior 12
  • Super Junior 11
  • Super Junior 10