BE YOURSELF
ABOUT ME ENTRY TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
List oh list XD
Monday, April 25, 2011 • 5:18 AM • 2 convicts
Assalamualaikum ,
yeahh ,
this entry i will list out the korean's drama ( including the link ) ,
sebab saya tak mahu meng-sinopis-kan cerita tuhh lagi .
and all the drama yg saya category kan tuhh ,
mengikut pandangan saya je tau tau , so no offense lah
kalau korang kata cerita nihh tak best ke ,
well , people different kan kan :)

so ,
check it out yaww !

[1]
drama BEST , I LIKEEE , SERIOUS GEMPAK ! **macam over pulak haih haha**

Dream High
He's Beautiful
Boys Over Flower
Prosecutor Princess
Secret Garden
God Of Study
My Girlfriend is a Gumiho
Cinderella Man
Fake Family Service
Playful Kiss
Sungkyunkwan Scandal
Woman Who Still want to marry
Saengchori
Oh My Lady


[2]
drama BEST but LEMBAB **buat sakit jiwa tengok HAHA**

My Princess
Personal Taste
The Birth Of Rich
Mary Stayed out All Night
Bread Love and Dream

[3]
drama HORROR yg BEST tapi LEMBAB

White Christmas
Jungle Fish 2 (yg season 1 punya saya tak tgk lagi HAHA )

[4]
drama LAMA yg BEST :)

Princess Hours
My Girl
Sassy Girl
All About Eve
Fullhouse
Oh! Feel Young
1st Shop Coffee Prince

[4]
haa , nihh drama yg saya BELUM tengok , tapi NAK SANGAT tengok :)

Royal Family

okay ,
saya ingat drama nihh je ,
giloo kau kalau saya ingat semua drama yang saya
pernah tengok ,
nihh pun nasib je saya ingat
( according to my DVD's collection HAHA )
yg tak terlist tuhh ,
mianhe ye ,
kalau saya ingat lagi ,
saya tambah lah **kot je nihh**

that's all
anneyong !

p/s : movie korea jepun and drama jepun saya tak letak okay , sebab MALAS , haha :)





PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , I from EXO planet . My UFO was break down , my age 11200 years old, I have 12 aliens . My birth date 12/12/2090 . I just want to say : Behave with me because I have 2 pair screw driver as my hand . Feel delightful to stay here.

BLUE;





OTHERS;


>> I've got new cell
date : NOW
at:10 am


>> prisoners jail breaking
date : 12/12/12
at: 12pm


>> new cellie arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • Super Junior **last**
  • Super Junior 15
  • Super Junior 14
  • Super Junior 13
  • Super Junior 12
  • Super Junior 11
  • Super Junior 10
  • Super Junior 9
  • Super Junior 8
  • Super Junior 7