BE YOURSELF
ABOUT ME ENTRY TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
congratulation 3rd batch GMC !
Thursday, March 24, 2011 • 8:09 AM • 0 convicts
Assalamualaikum :))

haa ,
dah baca tajuk kat atas belum ?
kalau belum gi baca cepat cepat cepat .
entri kalini mmg nak puujjiii lah 3rd batch mjsc gmc

*batch saya lahh , haha*

tahniah

tahniah

tahniah

congratulation

*tetiba terspeaking pulak*

sebabnya dah berjaya naikkan ranking maktab
*rolling eyes*

ALHAMDULILLAH

tak sia-sia usaha kita selama ni doa yg terbaik untuk maktb
tak sia-sia usaha kita selama ni duk solat hajat beramai-ramai
tak sia-sia usaha HUMMAIRAH selama ni menaikkan nama maktab

*ehem ehem , sila baca ayat ni 3 kali ye , ariggato , haha*


yg bukan warga 3rd batch mjsc gmc ,
jangan pening-pening dengan statement yg sy tulis kat atas tu
sebab kat bawah ni









errr,
bawah lagi







haa ,
kat sini lahh ,
saya akan paparkan subjek ngan rangking maktab kami .
kalau rasa jealous ,
korang boleh ketuk ketuk screen laptop or pc ,
biar blank or pecah terus ,
then takdelah rasa jealous lagi HAHA

*conclusion , silalah jealous*

RANKING MAKTAB : 28/38
*clapping clapping*

RANGKING SUBJECT :

P Seni - 7
P Tasawwur - 8
Kimia - 9
P Islam - 15
Physics - 19
B Melayu - 21
Biology - 24
Akaun - 27
English - 26
Mathematics - 30
Sejarah - 35
Additional Mathematics - 36

errr ,
bg subject math sejarah and addmath tuhh ,
agak sedih sebab ranking terukkk ,
kesian cikgu cikgu yg ajar subject ni ,

*nangis jap*

tp nak buat mcm mana ,
kita dah usaha yg terbaiikk dan sehabiss bolehh ,
so jawapannya , REDHA :)

okayylahh ,
adios !
wassalam :))

p/s : bangga sebab all 508's dapat A in BM ! thanks cg Rahisham Zaid :)









PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , I from EXO planet . My UFO was break down , my age 11200 years old, I have 12 aliens . My birth date 12/12/2090 . I just want to say : Behave with me because I have 2 pair screw driver as my hand . Feel delightful to stay here.

BLUE;





OTHERS;


>> I've got new cell
date : NOW
at:10 am


>> prisoners jail breaking
date : 12/12/12
at: 12pm


>> new cellie arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • _cak_
  • pening2 ~
  • Hyewp sumer ! Da lmer aw tak tulis entri dlm blog ...
  • tamaw balek hostel!!